Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Makroskopické modelování dopravního toku
Pidrová, Kateřina ; Opluštil, Zdeněk (oponent) ; Kisela, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá makroskopickým modelování dopravního toku. Nejdříve je uveden úvod do problematiky modelování dopravního toku obecně, společně s rozdělením modelů. Dále je v práci odvozena rovnice kontinuity pro makroskopické modely. Za účelem jejího řešení je nutné volit konstitutivní vztah pro vyjádření dopravního toku, na kterém závisí to, jak bude daný model vypadat. Hlavní část práce je zaměřena na LWR model řešený metodou charakteristik, s důrazem na šíření rázových vln, tedy vznik dopravního kolapsu. V poslední kapitole je teorie uvedená na příkladu a je v ní také proveden experiment s porovnáním modelu LWR a skutečného provozu na silnici.
Modelování dopravního toku
Zemanová, Hana ; Brandner, Marek (oponent) ; Franců, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce uvádí přehled základních matematických modelů dopravního toku vozidel na jednoproudé silnici. Zabývá se jak mikroskopickými modely, tak i makroskopickými modely. Studuje jejich vlastnosti a odlišnosti.
Simulace silniční infrastruktury
Bilan, Martin ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce byla vytvořena jako rešeršní studie pro projekt GA 102/09/1897 Bezpečnost automobilové dopravy - BAD, který se mj. zabývá testováním plynulosti dopravy při dynamicky aktualizované navigaci. Hlavním cílem projektu je vytvoření simulátoru silniční infrastruktury. Simulátory jsou vytvořeny dva. Jeden simulátor vyhodnocuje dopravní toky na větší síti silnic a křižovatek. Druhý simulátor modeluje chování automobilů při průjezdu křižovatkou. V tomto projektu je také rozebrána teorie o dopravním provozu a je zde uvedeno na jakých teoretických základech jsou vytvořeny oba simulátory.
Simulace silniční infrastruktury
Bilan, Martin ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce byla vytvořena jako rešeršní studie pro projekt GA 102/09/1897 Bezpečnost automobilové dopravy - BAD, který se mj. zabývá testováním plynulosti dopravy při dynamicky aktualizované navigaci. Hlavním cílem projektu je vytvoření simulátoru silniční infrastruktury. Simulátory jsou vytvořeny dva. Jeden simulátor vyhodnocuje dopravní toky na větší síti silnic a křižovatek. Druhý simulátor modeluje chování automobilů při průjezdu křižovatkou. V tomto projektu je také rozebrána teorie o dopravním provozu a je zde uvedeno na jakých teoretických základech jsou vytvořeny oba simulátory.
Makroskopické modelování dopravního toku
Pidrová, Kateřina ; Opluštil, Zdeněk (oponent) ; Kisela, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá makroskopickým modelování dopravního toku. Nejdříve je uveden úvod do problematiky modelování dopravního toku obecně, společně s rozdělením modelů. Dále je v práci odvozena rovnice kontinuity pro makroskopické modely. Za účelem jejího řešení je nutné volit konstitutivní vztah pro vyjádření dopravního toku, na kterém závisí to, jak bude daný model vypadat. Hlavní část práce je zaměřena na LWR model řešený metodou charakteristik, s důrazem na šíření rázových vln, tedy vznik dopravního kolapsu. V poslední kapitole je teorie uvedená na příkladu a je v ní také proveden experiment s porovnáním modelu LWR a skutečného provozu na silnici.
Modelování dopravního toku
Zemanová, Hana ; Brandner, Marek (oponent) ; Franců, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce uvádí přehled základních matematických modelů dopravního toku vozidel na jednoproudé silnici. Zabývá se jak mikroskopickými modely, tak i makroskopickými modely. Studuje jejich vlastnosti a odlišnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.